CVIČTE A BUDETE SE CÍTIT LÉPE…

Cvičení vás zbaví úzkosti a deprese :-)
Stačí deset minut pohybu denně a podzimní deprese je fuč. Klidně vyražte „jen“ na procházku.
Věděli jste, že fyzická námaha a cvičení výrazně pomáhají snižovat stavy úzkosti a nervozity? Alespoň to tvrdí autoři studie, kterou zveřejnili v americkém magazínu o zdraví Health journal.
Experti si vzali pod drobnohled vzali 3000 pacientů, kteří trpěli různými nemocemi. Téměř všichni také trpěli syndromem úzkosti a depresivními stavy.
Vědci objevili, že pacienti, kteří alespoň jednou za den věnovali alespoň 30 minut fyzické námaze v podobě provádění nějaké sportovní aktivity, nebo se věnovali cvičení, snížily důsledky svých problémů až o 20 procent. Deprese a úzkost u nich začaly ustupovat.
Vědci přišli k závěru, že právě cvičení je výborným podpůrným prostředkem i při poruchách duševního zdraví a rovnováhy, které mají za následek dlouhodobé a chronická onemocnění.
Odborníci dále tvrdí, že minimální čas, který věnujeme procvičení svého těla, by neměl být kratší než 30 minut a měli bychom se mu věnovat opravdu pravidelně. A pokud chcete opravdu u sebe zpozorovat nějaké ty výsledky, měli byste vydržet cvičit minimálně 3 až 12 týdnů

Fotka uživatele HEAT Program Rokycany.