LISS – nový hit mezi sportovci

792416_613850448695024_165686940_o

Vítej cvičení jménem LISS. Pomalé aktivity už nejsou jen o józe nebo pilates, LISS je hit a bude bavit i vás!
Vítej cvičení jménem LISS. Pomalé aktivity už nejsou jen o józe nebo pilates, LISS je hit a bude bavit i vás!
LISS znamená „Low-Intensity Steady State“ a jak sám název napovídá, jedná se o cvičení vyžadující nízkou úroveň námahy, při níž se zapojí zhruba 60 % maximální tepové frekvence při zátěži. Jinými slovy, je to pomalé kardio, kt…eré se provádí ve stálém tempu.
Jak to celé funguje?
Princip je velmi jednoduchý: po dobu 45 – 60 minut provádíte sportovní kardio aktivitu, Tempo je takové, při němž se příliš nezadýcháte a ještě zvládnete komunikovat. Důležité je mít pod kontrolou svůj dech. O takovém typu aktivity se říká, že je tím nejlepším, co můžete svému tělu dopřát, chcete-li zhubnout a získat vytrvalost. Jen pro představu: cvičením v nízkém tempu posílíte dýchací svaly, zvýšíte aerobní kapacitu a množství červených krvinek, lépe odbouráte laktát ze svalů a vaše tělo bude lépe regenerovat.
LISS není žádné flákání, LISS vyžaduje výdrž, takže ano, celková doba cvičení vám zabere klidně i jednou tolik času, ale věřte, že se k tomuto typu sportování přiklání maratonští běžci, triatlonisté nebo cyklisti. Oproti klasickým kardio cvičením nebudete z fitka nebo studia odcházet propocené a zničené, ale nabité novou energií, naučíte se poslouchat své tělo a bude vás to bavit!

Vítej cvičení jménem LISS. Pomalé aktivity už nejsou jen o józe nebo pilates, LISS je hit a bude bavit i vás!
Vítej cvičení jménem LISS. Pomalé aktivity už nejsou jen o józe nebo pilates, LISS je hit a bude bavit i vás!
LISS znamená „Low-Intensity Steady State“ a jak sám název napovídá, jedná se o cvičení vyžadující nízkou úroveň námahy, při níž se zapojí zhruba 60 % maximální tepové frekvence při zátěži. Jinými slovy, je to pomalé kardio, které se provádí ve stálém tempu.
Jak to celé funguje?
Princip je velmi jednoduchý: po dobu 45 – 60 minut provádíte sportovní kardio aktivitu, Tempo je takové, při němž se příliš nezadýcháte a ještě zvládnete komunikovat. Důležité je mít pod kontrolou svůj dech. O takovém typu aktivity se říká, že je tím nejlepším, co můžete svému tělu dopřát, chcete-li zhubnout a získat vytrvalost. Jen pro představu: cvičením v nízkém tempu posílíte dýchací svaly, zvýšíte aerobní kapacitu a množství červených krvinek, lépe odbouráte laktát ze svalů a vaše tělo bude lépe regenerovat.
LISS není žádné flákání, LISS vyžaduje výdrž, takže ano, celková doba cvičení vám zabere klidně i jednou tolik času, ale věřte, že se k tomuto typu sportování přiklání maratonští běžci, triatlonisté nebo cyklisti. Oproti klasickým kardio cvičením nebudete z fitka nebo studia odcházet propocené a zničené, ale nabité novou energií, naučíte se poslouchat své tělo a bude vás to bavit!Vítej cvičení jménem LISS. Pomalé aktivity už nejsou jen o józe nebo pilates, LISS je hit a bude bavit i vás!
Vítej cvičení jménem LISS. Pomalé aktivity už nejsou jen o józe nebo pilates, LISS je hit a bude bavit i vás!
LISS znamená „Low-Intensity Steady State“ a jak sám název napovídá, jedná se o cvičení vyžadující nízkou úroveň námahy, při níž se zapojí zhruba 60 % maximální tepové frekvence při zátěži. Jinými slovy, je to pomalé kardio, kt…eré se provádí ve stálém tempu.
Jak to celé funguje?
Princip je velmi jednoduchý: po dobu 45 – 60 minut provádíte sportovní kardio aktivitu, Tempo je takové, při němž se příliš nezadýcháte a ještě zvládnete komunikovat. Důležité je mít pod kontrolou svůj dech. O takovém typu aktivity se říká, že je tím nejlepším, co můžete svému tělu dopřát, chcete-li zhubnout a získat vytrvalost. Jen pro představu: cvičením v nízkém tempu posílíte dýchací svaly, zvýšíte aerobní kapacitu a množství červených krvinek, lépe odbouráte laktát ze svalů a vaše tělo bude lépe regenerovat.
LISS není žádné flákání, LISS vyžaduje výdrž, takže ano, celková doba cvičení vám zabere klidně i jednou tolik času, ale věřte, že se k tomuto typu sportování přiklání maratonští běžci, triatlonisté nebo cyklisti. Oproti klasickým kardio cvičením nebudete z fitka nebo studia odcházet propocené a zničené, ale nabité novou energií, naučíte se poslouchat své tělo a bude vás to bavit!