SKVĚLÝ ČLÁNEK !URČITĚ STOJÍ ZA TO SI HO PŘEČÍST!OD MICHAL JOSEF TÓTH !

JAK ZAČÍT HUBNOUT ★ ★ ★ ▮█▬▬▬▬█▮

Po spolupráci s doslova tisíci lidmi, vydané knize, desítkách článků, rozhovorů a dalších zkušenostech jsem se rozhodl, podělit se s Vámi o tajemnou formuli jak zhubnout pečlivě vypěstované špíčky jednou pro vždy… ⛔žádná formule není⛔.

➤➤➤ÚVOD:
Skutečně, jeden jediný způsob, jak zhubnout a udržet si zdravé a krásné tělo je trvale udržitelný způsob stravování, který vyhovuje vašemu životnímu stylu, zaměstnání a případné sportovní aktivitě.

Pokud se rozhodnete, že chce zhubnout dnešní doba Vám nabízí stovky a tisíce diet, prášků, pilulí, náhražek stravy, kouzelných vibračních plošin, lítajících koberců, okurkových diet, detoxikačních kůr, odvodňovacích procedůr nebo náplastí na palec. Je opravdu jen na vás, kolika lidem dáte své těžce vydřené peníze, než si uvědomíte že neexistuje nic efektivnějšího než tisíce let ověřená klasika – hlídat si to, co jím.

➤➤➤JAK NEZAČÍNAT:
Nabízí se možnost, skočit do všeho po hlavě… zaplatit si trenéra, který vám s největší pravděpodobností oznámí: čím víc budete cvičit, tím rychleji zhubnete (samozřejmě příjemné, hlavně pro něj – vaše doba v posilovně pod jeho dohledem je přímo úměrná jeho finančnímu honoráři). Zároveň je dobré zaplatit si jídelníček, od výživového poradce. Většina z nich Vám jej nabídně za několik set až tisíc korun (hehe, tady jsem Michal Josef Tóth ❤ ) Přičemž je mnohdy ideální, co nejčastěji od poradce koupit jídelníček nový. Koupit si 5 druhů spalovačů (hehe, třeba na www.fitstore.cz ❤ )Nesmí chybět ani kompletní výbava do posilovny, která zahrnuje nové boty značky „Airmax“, nové sluchátka „Beats“ a nejnovější iPad značky „Apple“ – myslím že všem už dávno došlo, že tento odstavec je jedná velká ironie.

Samozřejmě, přístup – zkusím všechno najednou je asi nejrychlejší a nejefektivnější, ale z osobní zkušenosti mohu říct, že 16/20 lidí tento postup nevydrží fyzicky, 3/20 jej nevydrží psychicky a 1/20 lidí úspěje ve svém cíli.

➤➤➤JAK ZAČÍT:
Nejefektivnější způsob, jak opravdu zhubnout je právě v udržitelném a trvalém přístupu. Co to znamená v praxi?

1. Abyste mohli vydržet, musíte začit… Ale kdy? Teď.
2. Jak začít? Zkuste dočíst tento článek.

Základem je uvědomit si, že Vaše špíčky nenarostly přes noc – přes noc ani nezmizí. Tělo je zázračný stroj, a určitě se nemusíte bát toho, že kynutí které trvalo 20 let, bude taky 20 let mizet… Základní pravidlo zní: Čím víc do toho dáte, tím víc dostanete zpátky. ➤ ALE – bohužel, vždy tu nějaké je… musíte to vydržet. Pokud si stanovíte pro vás nevydržitelné podmínky (posilovna 5x týdně, jídlo 6x denně bez sacharidů, noční běhání, do toho práce, škola, partner, rodina, diplomka, zkoušky…) je vše k ničemu.

Tajemství je v tom, udělat si takové podmínky, které jsou LEPŠÍ NEŽ TEĎ, ale zároveň jsou pro vás „příjemné“ na takové úrovni, že je vydržíte, ne týden, ne měsíc, ne rok – NA VŽDYCKY.

Začněte sportovat, vyberte si nějaký pohyb, který vás bude bavit a bude schopni jej dělat pravidelně – Nutné to není, vhodné ano.

➤➤➤CO NEKUPOVAT:
Vyřaďte to největší zlo z jídelníčku, co to přesně znamená? Všechny sladkosti, smažené produkty, uzeniny, slazené nápoje, slazené kávy a čaje, džusy, majonezu, chipsy, bílé pečivo, uzeniny, salámy s nižším podílem masa, ochucené či doslazené jogurty, nekvalitní a tavené sýry, dohušťované omáčky a pokrmy připravované ze základu nekvalitní mouky, zákusky, dorty, alkoholické nápoje, ochucovací sirupy – včetna agave.

➤➤➤CO KUPOVAT:
Co tedy hlavně jíst? Maso, ryby a mořské plody, vajíčka, bílé jogurty (třeba milko, hollandia), sýry (třeba cottage, olomoucké, mozzarella), většinu druhů příloh (rýži, brambory, bataty, bulgur, pohanku, amarant, quinoa, žitné těstoviny, čocku…), žitné pečivo, knackebroty, kešu, mandle, para, lískové ořechy, vlašské ořechy, lněné semínko, dýňové semínko, slunečnicové semínko, avokádo, sezamové semínko, goji, chia, vysokoprocentní salámy, všechny druhy zeleniny, ovoce (v rozumném množství), konzervované tuňáky, kvalitní oleje (olivový, mct, řepka, kokos).

Důležité je uvědomit si, že po jednom špatném jídle nikdy nepřiberete, ale ani po 1 dobrém jídle nikdy nezhubnete. Vaše tělo je odraz vaší životosprávy v dlouhodobém měřítku. „Netrestejte“ se za to, že občas uletíte – to se stane každému.